Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Perception of private labels by Czech customers
Perončíková, Lenka ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Fuchs, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou vnímání a znalosti privátních značek společnosti Tesco českým zákazníkem ve věku 18 až 29 let. Hlavním způsobem sběru dat bylo online dotazníkové šetření. Práce je zpočátku zaměřená na teoretická východiska, týkající se privátní značky. Dále nabízí informace o vzniku a historii nadnárodní společnosti Tesco a působnosti tohoto řetězce v České republice. Práce seznamuje s tím, jaké privátní značky společnost na českém trhu prodává. Praktická část obsahuje výsledky analýzy dotazníkového šetření a navrhuje možné změny pro zlepšení vnímání a znalosti privátních značek společnosti Tesco.
Analýza formátů obchodu TESCO na českém trhu
Jurištová, Lucia ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem této práce je srovnat jednotlivé formáty obchodu obchodního řetězce Tesco, analyzovat jejich výhody a nevýhody a vzájemně je porovnat. Současně práce informuje o tom, co jednotlivý formát přináší. A stejně tak vysvětluje, jaké mají formáty společné a rozdílné rysy. Tato práce je členěna do tří základních kapitol. První obsahuje vysvětlení významu základních pojmů, které jsou pro práci stěžejní. Druhá je zaměřena na seznámení se společností Tesco - s její historií, činností, a zároveň i s teoretickým vymezením jejích jednotlivých formátů. Třetí kapitola je pak konkrétní analýzou daných formátů na základě mého subjektivního názoru.
Organizační kultura retailingové firmy v ČR
Urbášková, Aneta ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá organizační kulturou společnosti Tesco v České republice. Organizační kultura vychází z kontextu národní kultury, proto se první část věnuje kulturním rozdílům mezi mateřskou tedy britskou a dále českou kulturou. Národní kultury jsou popsány pomocí dimenzí. Obsažen je i dynamický pohled na kulturu, který řeší, jak kultura vzniká a jak se mění. Praktická část staví především na rozboru webových stránek společnosti Tesco a na kvalitativní analýze dat získaných terénním výzkumem. Práce dochází k závěru, že se zaměstnanci liší svým ztotožněním s hodnotami firmy, podle svého pracovního zařazení. Byly nalezeny rozdíly mezi manažery, vedoucími a řadovými zaměstnanci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.